Info linija +387 57 222 777      

Reklamacija i povrat

Kupac proizvode može da vrati samo u slijedećim slučajevima:

  • Ukoliko su greškom prodavnice Blenderi.ba (NF-tel d.o.o.) fakturisani proizvodi koje kupac nije poručio, rok za započinjanje procedure povrata robe je 24 h od trenutka prijema proizvoda.
  • Ukoliko je kupcu fakturisani proizvod neispravan ili je oštećen u transportu, rok za započinjanje procedure povrata proizvoda je 24 h od trenutka prijema proizvoda.
  • Ukoliko je kupac svojom greškom poručio proizvode, a želi da izvrši povrat proizvoda biće mu fakturisani administrativni troškovi u iznosu od 3% od vrijednosti datog artikla (minimalno 10 KM + PDV po artiklu).
Kupac pristaje da će vratiti nekorišćene proizvode u izvornom stanju, te neoštećeno pripadajuće pakovanje sa svom dokumentacijom, uputstvima, garantnim listom i fiskalnim računom. Za povrat robe radi promjene mišljenja kupac snosi troškove povrata robe. Blenderi.ba (NF-tel d.o.o.) snosi troškove prevoza povrata proizvoda samo ako je proizvod neispravan ili oštećen, te ukoliko je isporučen drugi proizvod, a ne onaj koji je kupac naveo u narudžbi.

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira provjerite sadržaj pošiljke. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja pošiljku ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj +387 57 222 777 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu [email protected] i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete pošiljku. U najkraćem mogućem roku obavijestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da postupite na način definisan pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice, te da popunjen obrazac zahtijeva da reklamaciju pošaljete na adresu [email protected].

Nakon što Kupac zatraži povrat proizvoda, kontaktiraće ga zaposleni NF-tel d.o.o. i dati uputstva za izvršenje povrata. Kako bi povrat bio uvažen vraćena roba mora biti nekorišćena, neoštećena i u originalnoj ambalaži. Takođe je neophodno dostaviti račun i garantni list uz vraćeni proizvod.

Ako pregledom proizvoda prodavac utvrdi da je vraćena roba u odgovarajućem stanju, vratiće puni iznos koji je kupac platio na isti način na koji je kupac izvršio uplatu, najkasnije u roku od 14 dana od primanja zahtjeva za reklamaciju.

Povrat novca prodavac može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena. Smatra se da je kupac izvršio svoju obavezu na vrijeme ako prije isteka ranije navedenog roka pošalje ili preda robu prodavcu, odnosno osobi koju je prodavac ovlastio za primanje robe. Sve artikle kupac može vratiti na adresu Srpskih ratnika bb, 71420 Pale, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina, nakon odobrenog zahtjeva za povrat. Kupac se obavezuje da će vratiti robu u roku od dva radna dana od odobrenja zahtjeva.

Oslanjamo se na kolačiće da bismo bili u mogućnosti pružiti odlično iskustvo kupovine. Korišćenjem naših usluga, prihvatate korišćenje kolačića.